گارانتی محصولات درمرزگرام

 

فروشگاه اینترنتی مرزگرام جهت اطمینان بیشتر و اسودگی خیال مشتریان، بیشتر محصولات  را با انتخاب مشتری همراه  گارانتی در سراسر شهرستانهای  ایران عزیز  ارایه میدهد .
مشتریان عزیز هنگام سفارش کالا بنا به درخواست مشتری یک عدد کارت گارانتی همراه کالا تقدیمشان میشود .

نحوه فعال سازی کارت گارانتی و نصب

– در اولین قدم باید با شماره های ثابت شرکت گارانتی ( دفتر مرکزی تهران ) درج شده بر روی کارت گارانتی تماس و  نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و  کد درج شده بر روی کارت گارانتی اقدام کنند .
– نماینده شرکت ( همشهری شما ) از زمان ثبت گارانتی تا چند روز اینده در محل نصب کالا حاضر شده و پس از نصب کالا و تایید نصب و سلامت کالا توسط شما ،مدت زمان  گارانتی و خدمات پس از فروش کالای شما شروع میشود .
گارانتی از چه زمانی محاسبه می شود ؟ 
گارانتی از زمانی که سرویس کار حضوری برای نصب کالا اقدام کرده باشد و مهر نصاب شرکت گارانتی  توسط سرویس کار زده شده باشد.
آیا هزینه نصب رایگان است ؟
بله کاملا رایگان است و تنها هزینه  ایاب و ذهاب به عهده مشتری  است.
نکته:هزینه لوازم مصرفی مانند لوله و پیچ و نوار و سرشیر و شارژ گاز و کابل کشی … بر عهده مشتری است.
مدت زمان نصب چقدر می باشد ؟ 
دقت کنید مدت زمان نصب از زمان تحویل گرفتن کالا و تماس با سرویس کار شرکت گارانتی از 8 ساعت تا 7 روز است.
آیا می توان کالا را در زمان زودتر نصب کرد ؟
 بله؛ این کار باید با هماهنگی خود سرویس کار انجام شود و هزینه توافقی اضافه پرداخت شود. سرویس کار اورژانسی نصب را انجام می دهد «برای مواقعی که نصاب نیاز است هنگام تحویل کالا حضور داشته باشد و هم نصب و هم تایید سلامت کالا را بدهد (برای این کار شماره سریال گارانتی و شماره نصاب را از همکاران ما دریافت کنید و بقیه هماهنگی ها با مشتری است) قابل انجام است».
اگر گارانتی نکنیم چه می شود ؟
از آنجایی که ما در برابر ارائه خدمات  گارانتی و تعمیر و راهنمایی تنظیمات و نصب و کلیه خدمات پس از فروش تعهدی نداریم؛ پیشنهاد ما این است که کالا را گارانتی کنید و از این خدمات ارزنده استفاده کنید.
اعتبار شرکت های گارانتی چقدر است و قابل اطمینان هستند ؟
 شرکت های  طرف قرار داد ما با توجه به اینکه از 5 سال گذشته با ما همکاری می کنند و رضایت مشتریان ما را کسب کرده اند.لذا مورد تایید مرزگرام هستند.
اخطار
 از زمان تحویل گرفتن کالا تا رسیدن نصاب کل مسئولیت سلامت کالا به عهده مشتری است؛ پس لطفا محصول را از ضربات و رطوبت و نوسان برق محافطت کنید