آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های مرز گرام بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
با توجه به گستردگی گروه‌های کالاهای ارائه شده در وب‌سایت مرز گرام، همه محصولات باید سالم به دست مصرف‌کننده برسند و در صورت هر گونه آسیب دیدگی از لحاظ فیزیکی مسئولیت جبران خسارت بدلیل بیمه بودن سفارش از طرف تیپاکس بعهده تیپاکس است و فروشگاه ما هیچ گونه تعهدی نسبت به پرداخت خسارات ندارد.
تنها در صورتی که دستگاه مشکل برقی داشته باشد فروشگاه مرز گرام متعهد به تعویض کالا یا رفع ایراد برقی  برای مشتریان تا 72 ساعت بعد از دریافت سفارش می باشد
اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف مرز گرام همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول  ضمانت  نیستند.

هزینه ارسال کالا مرجوعی در صورت داشتن مشکل برقی  بعهده فروشگاه مرز گرام است.